Claire Corlett

Fish Food, Fish Tanks, and More
How to Make the Fluffiest Pancakes with Matty Matheson

How to Make the Fluffiest Pancakes with Matty Matheson


100 comments on “How to Make the Fluffiest Pancakes with Matty Matheson

  1. Damn, he literally does like 70% of such simple recipe wrong, but it still looks fucking delicious. This…THIS is the power of pancakes!!!!!!!!!!!!!!

  2. Kind of a hot mess but there are some techniques to use for fluffier pancakes.Β  Thanks!Β  this dude is hilarious

  3. he wipes his nose with his hand and then he flattens out the flour in the measuring cup with the same snot covered handl,. I was trying to ignore he was a fat pi8g with european teeth but he is a pig.

  4. YEAH LETS MAKE SOME FUCKING PANCAKES I make OG ass pancakes and they are SSSSSEXZZZYYYY yeah. Fuck cops! Lets now pour the batter down in the pancake pan to cook these pancakes. Fuck yea, everybody loves pancakes.
    there's his personality in a couple of words.

  5. wow 12 seconds into a pancake recipe and the bloke is saying "fuck cops, cops suck" …nice…. even food is now political

  6. Its like when you hear about cops arresting men who were gonna pay a prostitute for sex, thats two grown ass people, who just wanna get it in? Hows that bad for society?

  7. ✨Pancakes Pancakes ✨
    πŸ’ƒπŸ½Fuck CopsπŸ’ƒπŸ½
    πŸ‘ŽπŸ½Cops Suck πŸ‘ŽπŸ½
    πŸ˜…

  8. U can get a box of pancake batter 4 like 2-3$ and a small jug of syrup 4 like 3-4$ at fuckin Wal-Mart pancakes 4 less than 8$guaranteed

  9. Really? The f cops comment was extremely ignorant and uneducated. Try taking responsibility for your your actions big child.

  10. You dont need to separate the eggs. I use beer instead of the milk. Fluffy as fluffy can be.

    Sorry, your pancakes don't look good.

  11. Well hot damn.

    If there’s one thing our American cousins know how to do, it’s make things so fucking delicious you can literally taste them shortening your life.

    Thanks for this man. What the recipe lacked in detail, you made up in style πŸ‘

  12. Whatever this guy is getting paid, Vice need to double his salary! He makes cooking fun and hilarious! Matty for president =D

  13. Fuck this guy. Just fuck him. Followed the recipe and made the best pancake of my life. Always thought may nanas recipe was the best. Now nanna is crying in the corner and grandad is divorcing her. So bleap you matty, ruined my family

  14. β€œDon’t put your boogers in pancakes. No one wants to eat ya fuckin boogers” πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  15. I want to snort cocaine with him and get paranoid and make food that are not home and peep out those window blinds

  16. a chubby guy yelling fuck the cops. why? cause they can outrun you? how about some respect to people without whom you would live i a "purge" reality.

  17. Can anyone tell me where to find the whistling track playing in the background? It's used in so many productions, it must be open source, but I can't find it anywhere! Plz hlp

  18. I like how he called the blueberries β€œlocal” when he’s in Canada, and immediately says they were from the US

  19. Making these as we speak.. just flipped my first two.. and my god they look perfect and beautiful!

    update: this is my first time ever making pancakes .. whisking egg whites isnt as easy as it seems… But the end result is so worth it, flavor is 10/10.. the family loved them!

  20. I watched this video within like two days of when it first aired, and continously re-watch it now and then to get some Matheson-vibe going – and just now realised the salt and pepper shit in the first 20 sec. look like dicks.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *